מרכז האימונים

שיטות אימון מתקדמות

בעמוד זה ריכזנו עבורכם מספר תרגילים ושיטות אימון שניתן לבצע על מנת לשפר את יכולת הטיפוס שלכם. שימו לב שחלק מהתרגילים מתאימים למטפסים מנוסים וניסיון ביצוע שלהם ע"י מטפסים מתחילים אינו מומלץ וסביר שיסתיים בפציעות מיותרות.

תליות על מתקן ה-Hangboard

תליות על מתקן ה-Hangboard

תליות על מתקן ה-Hangboard אימון תליות על ה"הנגבורד" או "פינגרבורד" הינו אימון יעיל במיוחד לחיזוק האצבעות והוא מומלץ לכל מטפס
קמפוס בורד

קמפוס בורד

קמפוס בורד   הקמפוס הוא מתקן מעולה לשיפור כוח מתפרץ וזמן תגובה של השרירים. למרבה הצער, מדובר באימון אגרסיבי ביותר
HIT – Hypergravity Isolation Training

HIT – Hypergravity Isolation Training

  פרוטוקול אימון המאפשר עבודה על קבוצות שריר ספציפיות באופן קבוע ומדיד. מתקן האימונים הייחודי בנוי מסטים של אחיזות הטיפוס
בולדרינג

בולדרינג

בולדרינג   בולדרינג הינה פעילות טיפוס מאתגרת, מהנה ויעילה במיוחד המאפשרת להתמקד בחיזוק וביצוע תנועות בקצה גבול היכולת ללא צורך

סיבולת כוח הינה מרכיב חשוב אצל מטפסים. היא מאפשרת לנו לבצע מספר גדול יותר של תנועות בעומס בינוני/גבוה מבלי ששרירי האמה ייכשלו וכתוצאה נאבד אחיזה וניפול.

מבלי להיכנס לעניינים פיזיולוגיים שגורמים לשריר "להתפמפם" ובסופו של דבר להיכשל, ניתן לומר שעל מנת לשפר את יכולת השרירים הרלוונטיים, אנחנו צריכים לתרגל אותם לעבודה במצבים אלה.

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר בחרו 4-5 מסלולים שנמצאים ברמת הקושי המתאימה. עדיף לבחור מסלולים המורכבים ממספר צעדים אחידים ברמת
סטים על מתקן ה-HIT

סטים על מתקן ה-HIT

סטים על מתקן ה-HIT מתקן ה- HIT מצוין גם לעבודה על סיבולת כוח: בחרו סוג אחיזה (קרימפ, פינצ', פוקט) ובצעו
סטים על קיר האימונים

סטים על קיר האימונים

סטים על קיר האימונים האמצעי היעיל והטוב ביותר לעבודה על סיבולת כוח. יתרונו הגדול של קיר האימונים הוא במגוון האחיזות