מאגר אימונים לשיפור סיבולת כוח

בעמוד זה ריכזנו עבורכם מספר תרגילים ושיטות אימון שניתן לבצע על מנת לשפר את יכולת הטיפוס שלכם. שימו לב שחלק מהתרגילים מתאימים למטפסים מנוסים וניסיון ביצוע שלהם ע"י מטפסים מתחילים אינו מומלץ וסביר שיסתיים בפציעות מיותרות.

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר

סטים על המסלולים שבאולמות הבולדר בחרו 4-5 מסלולים שנמצאים ברמת הקושי המתאימה. עדיף לבחור מסלולים המורכבים ממספר צעדים אחידים ברמת
סטים על מתקן ה-HIT

סטים על מתקן ה-HIT

סטים על מתקן ה-HIT מתקן ה- HIT מצוין גם לעבודה על סיבולת כוח: בחרו סוג אחיזה (קרימפ, פינצ', פוקט) ובצעו
סטים על קיר האימונים

סטים על קיר האימונים

סטים על קיר האימונים האמצעי היעיל והטוב ביותר לעבודה על סיבולת כוח. יתרונו הגדול של קיר האימונים הוא במגוון האחיזות